تنهايي

˙·٠•●♥مثل هيچكس ♥●•٠·˙

وبلاگي براي ....♥..

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 

دختر:شنیدم داری ازدواج میکنی مبارکه خوشحال شدم شنیدم

پسر:ممنون انشاا... قسمت شما هم

دختر:برای آخرین بار یه چیزی ازت بخوام ؟

پسر:چی میخوای ؟

دختر:اگه یه روز صاحب دختر شدی اسم منو بذار ! روش

پسر:چرا؟میخوای هرموقع که نگاش میکنم صداش میکنم درد بکشم؟

دختر:نه آخه دخترا عاشق باباشونن میخوام بفهمی چقدر عاشقت بودم.



نظرات شما عزیزان:

گرگ باران دیده
ساعت17:52---21 ارديبهشت 1392
من لینکت کردم

گرگ باران دیده
ساعت22:26---19 ارديبهشت 1392
دلم به درد اومد
آخخخ


NICE GIRL
ساعت12:01---12 ارديبهشت 1392
لینکی ابجی گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:
<-TagName->
+ تاريخ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, 17:3 pari |